strony_8

Praca na morzu

Książeczka żeglarska jest podstawowym dokumentem osób wykonujących zawód marynarza. Rejestruje się w niej czas trwania pracy na morzu poprzez wskazanie dat zamustrowania i wymustrowania. Książeczka żeglarska jest też dokumentem tożsamości jej posiadacza. Bez książeczki żeglarskiej nie jest możliwe wykonywanie pracy marynarza, a także żeglarza zawodowego. Według przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 roku o pracy na morzu książeczkę żeglarską  wydaje Dyrektor Urzędu Morskiego na okres 10 lat (5 lat dla studentów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych). Książeczkę żeglarską wydaje się osobie, która ukończyła kurs zintegrowany STCW oraz posiada świadectwo zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na statku wystawione przez uprawnionego lekarza. WAŻNE: W celu podjęcia pracy na statku wymagane jest również posiadanie certyfikatu ukończenia kursu Problematyka Ochrony na Statku, który również realizowany jest w naszym ośrodku.  Zadzwoń, żeby dowidzieć się więcej.

Udostępniaj

Udostępnij na
Udostępnij na
Udostępnij na
Udostępnij na
Zamknij menu
pl_PLPolski
en_USEnglish pl_PLPolski
×

Koszyk

Uwaga!

W związku z wprowadzeniem Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 11 marca 2020r. (z późniejszymi zmianami) w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
ośrodek MAYDAY wstrzymuje wszystkie kursy do 15.04.2020. 

Na bieżąco będą aktualizowane terminy oraz wiadomości.

Jeśli ktoś chciałby odebrać zaległy certyfikat proszony jest o wcześniejsze umówienie się na możliwość odbioru pod numerem telefonu:

662-667-317 Grzegorz 793-824-952 Ula

Dodatkowo Urząd Morski umieścił wytyczne dotyczące przedłużenia ważności morskich dokumentów marynarzy w okresie ograniczeń związanych z zagrożeniem epidemicznym COVID-19: